рус укр
0 800 50 50 71 Номер інформаційної лінії
(безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України)




Питання та відповіді

Як взяти участь у програмі «Оранж Кард» (далі Програма)?

Для того, щоб підключитися до Програми, потрібно виконати наступні кроки:
А) Підписати додаткову угоду встановленої форми з одним із прямих дистриб'юторів ТОВ «ГлаксоСмітКляйн Україна» на постачання препаратів, які беруть участь в Програмі, і забезпечити підтримку потрібного асортименту (завантажити додаткову угоду, формат MS Word, 65,5 Кб).
Б) Пройти реєстрацію на сайті. Якщо Ви вже берете участь в Програмі, то повторно реєструватися на сайті не потрібно.
В) Надіслати копію підписаної угоди Адміністратору Програми на факс: 044 230-26-16.

Яким чином аптека отримує карту «Оранж Кард»?

Після отримання Адміністратором копії додаткової угоди і за умови, що пройдена реєстрація, на вказану Вами при реєстрації адресу рекомендованим листом буде надіслана карта учасника Програми (далі – «Карта»). Важливо: правильно вказати поштову адресу з індексом. Карта надсилається на ім'я завідуючого аптекою.

Карта в аптеку не доставлена

У випадку, якщо протягом 2-х тижнів після відправки Вами копії додаткової угоди і проходження реєстрації, Ви не отримали карту – прохання звернутися на телефон гарячої лінії 0 800 50 50 71.

Якщо при реєстрації аптеки були вказані невірні дані

Для виправлення даних потрібно написати лист Адміністратору програми з вказівкою потрібних корективів. Даний лист необхідно відправити факсом 044 230 26 16 або на електронну адресу: info@orangecard.com.ua.
Також Ви маєте можливість заповнити форму запиту на корегування даних при першому вході під логіном та паролем.

Вхід для аптек

Логін
(номер картки аптеки)

Пароль

Нагадати пароль

Розроблено в Парадiгм група
GlaxoSmithKline
Гіпотетичний випадок. Ця ілюстрація є художнім зображенням і не означає, що модель страждає яким-небудь захворюванням або піддавалася медичного втручання.